פרופ' חגי לוין: "צריך לחכות עם החיסון הרביעי"

אסתי פלד No Comments on פרופ' חגי לוין: "צריך לחכות עם החיסון הרביעי"

פרופ' חגי לוין בריאיון ל"הדורה המרכזית" קורא לחכות עם החיסון הרביעי, ומבקר את הממשלה על אי ההגבלות על חתונות ואירועים, "הם היו מוקדי ההגבלות הגדולים". ונגד סגירת נתב"ג, "מוגזמת"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש איגוד רופאי הרפואה הציבורית בישראל, פרופ' חגי לוין התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא והתייחס לבהלת האומיקרון על רקע החלטת הקבינט אמש, "יש התפרצות דרמטית של זן האומיקרון בכל העולם, יש מערכת איתור טובה בישראל. ימים יגידו אם הזן הזה הוא אלים, אן הוא דומה לזן הדלתא צפוי גל תחלואה קשה בישראל ובעולם. אם הוא יהיה פחות אלים אולי לא תהיה צרה כל כך קשה. אבל צריך לקחת את התרחיש החמור ביותר".

לדברי לוין, "אנשים שחלו בעבר אנחנו יודעין שהוא מדבק יותר. יש דיווחים ראשוניים שרמת האלימות היא מופחתת, אבל זה מוקדם עדיין, קשה לקבוע מסמרות בכך. צריך להיות כל יום עם אצבע על הדופק ולהביא נתוני אמת על המחלה הקשה מהאומיקרון. יכול להיות שיסתבר שלא צריך הגבלות קשות".

הדעות מנוגדות על התנהלות הציבור באומיקרון אומר לוין, "גם בקרב המומחים יש דעות שונות להחמיר ולהקל, אנחנו צריכים לפעול בצורה שקולה לא ע"י פחד אלה ע"י נתונים". לוין הבהיר כי הוא מתנגד לחיסון הרביעי, "אני חושב שצריך לחכות עם החיסון הרביעי, בטח כאשר שיש ישראלים רבים שלא קיבלו את החיסון השלישי. יש ישראלים רבים שלא קיבלו מנת חיסון אחת".

פרופ' לוין ביקר את התנהלות הממשלה בחוסר ההגבלות ובסגירת נתב"ג, "צריך לתת הגבלות באירועים, בחתונות, שם ראינו את ההדבקות הגדולות בגלים הקודמים. לכן צריך להגביל את ההתקהלויות מהסוג הזה. אני וחבריי חושבים שאין צורך להאריך את הבידוד להאומיקרון. בנוסף סגירת נתב"ג היא מוגזמת".



0 תגובות